14/8/52

กลยุทธ์ การตลาด

ข้อความของคุณคือการตลาดถือหุ้นคุณย้อน?
by Charlie Cook โดย Charlie Cook
Your marketing message is like a key. การตลาดของคุณข้อความเหมือนกับคีย์. If you've got the right one, it will help you unlock doors to new business and start the process of converting them to clients. หากคุณมีสิทธิหนึ่งก็จะช่วยให้คุณปลดล็อกประตูเพื่อธุรกิจใหม่และเริ่มต้นกระบวนการแปลงพวกเขากับลูกค้า. If you've got one that is the wrong size or poorly crafted you'll be locked out in the cold, wondering why your business isn't growing faster. หากคุณมีที่อยู่ที่ไม่ถูกขนาดหรือต่ำ crafted คุณจะถูกล็อคในเย็นสงสัยว่าทำไมธุรกิจของคุณเจริญเติบโตได้เร็วขึ้นไม่. Unfortunately too many independent professionals and small business owners market with messages that just don't work. ขออภัยจำนวนมากเกินไปอิสระอาชีพและธุรกิจขนาดเล็กเจ้าของตลาดที่มีข้อความที่ไม่ทำงานเพียง. They may be too long, too short, too common, too dull, or too self laudatory. พวกเขาอาจยาวเกินไป, เกินไปสั้นเกินไปทั่วไป, เกินไปทำให้ทื่อหรือเกินไปประกอบการชมเชยตนเอง. The result is they don't open enough doors to new business. ผลคือพวกเขาจะไม่เปิดประตูเพียงพอเพื่อธุรกิจใหม่. Your marketing message, elevator speech, unique selling proposition, value positioning statement or whatever you call it needs to describe what you do and the problems you solve in one or two sentences. This may seem like a small part of your marketing effort, but in fact it is one of the most important elements and costs the least to fix. การตลาดของคุณข้อความบันไดเลื่อนพูด, เอกลักษณ์ประพจน์ขาย, ค่าตำแหน่งงบหรือเรียกว่าสิ่งที่คุณต้องการเพื่ออธิบายสิ่งที่คุณทำและแก้ปัญหาคุณในหนึ่งหรือสองประโยค. ซึ่งอาจดูเหมือนเช่นเล็กส่วนหนึ่งของความพยายามทางการตลาดแต่ในความจริงมันเป็นหนึ่งในองค์ประกอบที่สำคัญที่สุดและค่าใช้จ่ายที่น้อยที่สุดเพื่อแก้ไข. If your marketing message helps prospects understand how you can help them, you are in business. หากข้อความทางการตลาดของคุณจะช่วยให้ลูกค้าเข้าใจวิธีการที่คุณสามารถช่วยให้คุณอยู่ในธุรกิจ. If it doesn't then you'll never reach your revenue potential. แต่หากไม่แล้วคุณจะไม่ถึงรายได้ให้กับคุณศักยภาพ. Too Long or Too Short ยาวเกินไปสั้นเกินไปหรือ When asked what they do, most people either come up with a short label, or a long-winded description. You may tell people you are a lawyer, a therapist, in sales, a management consultant or a systems analyst. The problem with labels is that they don't really tell your prospects anything about what you do or how you can help them. เมื่อขอสิ่งที่พวกเขากระทำ, คนส่วนใหญ่เกิดขึ้นหรือสั้นๆฉลากหรือเยิ่นเย้อคำอธิบาย. คุณอาจจะบอกคนที่คุณมีทนายความที่บำบัดโรคในการขาย, การจัดการที่ปรึกษาหรือระบบวิเคราะห์. ปัญหากับป้ายกำกับเป็นที่พวกเขาไม่จริงๆบอกอะไรที่เกี่ยวกับลูกค้าของคุณสิ่งที่พวกเจ้ากระทำหรือวิธีการที่คุณสามารถช่วยให้พวกเขา. Regardless of your specific capabilities, when you use a label to describe yourself, people tend to assign a stereotype, based on opinions and assumptions. ไม่ว่าคุณความสามารถเฉพาะเมื่อคุณใช้ป้ายกำกับเพื่ออธิบายเองคนมักจะระบุพิมพ์ตามความคิดเห็นและสมมุติฐาน. Say lawyer and people may shy away, say banker and people think boring, say therapist and people think of shrinks, say management consultant and people have no clue what you do. จงกล่าวเถิดและทนายความคนอาจอายอยู่ห่างออกไปเพียงกล่าวธนาคารและคนคิดว่าน่าเบื่อ, กล่าวบำบัดโรคและคนคิด shrinks, กล่าวการจัดการที่ปรึกษาคนและไม่มีร่องรอยสิ่งที่พวกเจ้ากระทำ. Your marketing message should help you distinguish yourself and your unique capabilities. ข้อความการตลาดของคุณควรจะช่วยให้คุณสามารถแยกความแตกต่างของคุณเองและไม่เหมือนใครความสามารถ. Use a label and you'll be assigned to a category which may or may not be favorable to you, and won't help your prospects understand the value of your services. ใช้ป้ายกำกับและคุณจะกำหนดให้กับประเภทซึ่งอาจจะหรืออาจจะไม่อำนวยประโยชน์ให้ท่านและจะไม่ช่วยให้ลูกค้าเข้าใจค่าของบริการ. Some people try to avoid using a label by launching into a monologue listing their services and credentials. บางคนพยายามที่จะหลีกเลี่ยงการใช้ป้ายข้อความการลงมือทำโดยการพูดคนเดียวลงในรายการของบริการและใบสำคัญ. One management consultant I met, when asked what he did, said he would be happy to explain, but he'd need at least a half hour. หนึ่งบริหารที่ปรึกษาฉันพบเมื่อถามสิ่งที่เขาได้กล่าวว่าเขาจะยินดีที่จะชี้แจงแต่เขาต้องการต้องอย่างน้อยครึ่งชั่วโมง. Get and keep people's attention, start a conversation with a marketing message that rolls quickly off your tongue or the page. รับและให้ความสนใจของผู้คนให้เริ่มบทสนทนากับตลาดข้อความที่ rolls ปิดของคุณได้อย่างรวดเร็วลิ้นหรือเพจ. Most people, your prospects included, scan verbal and visual content searching for relevant information that will help them solve a problem or meet a need. คนส่วนใหญ่ของลูกค้ารวมสแกนวาจาและเนื้อหาวิชวลค้นหาข้อมูลที่เกี่ยวข้องที่จะช่วยให้พวกเขาแก้ปัญหาหรือตามที่ต้องการ. If your marketing message is too general or takes too long to hear or read, you are history. หากข้อความทางการตลาดของคุณกว้างเกินไปหรือเป็นเวลานานจะได้ยินหรืออ่านคุณมีประวัติการ. Your prospects won't take the time to find out that you may really have the perfect product or service for their needs. ลูกค้าของคุณจะไม่ใช้เวลาในการหาที่คุณอาจจริงๆมีสมบูรณ์แบบสำหรับผลิตภัณฑ์หรือบริการของพวกเขาต้องการ. Take a look at your marketing materials or your web page. ลองดูที่เอกสารทางการตลาดของคุณหรือหน้าเว็บของคุณ. - Are you doing the same thing as the management consultant above? - คุณกำลังทำสิ่งเดียวกันเป็นที่ปรึกษาด้านบนการจัดการ? - Are you spending valuable time and space describing services and credentials when you could be leading with a succinct marketing message that actually explains the problems you solve? - ท่านมีค่าใช้จ่ายและเวลาว่างอธิบายบริการและใบสุทธิเมื่อคุณอาจชั้นนำที่มีรวบรัดตลาดจริงข้อความที่อธิบายถึงปัญหาที่คุณแก้ปัญหา? - Or do you let yourself get stereotyped with a label? - หรือคุณตัวเองให้ได้ซึ่งตายตัวกับป้ายข้อความหรือไม่ USE A BRILLIANT MARKETING MESSAGE ใช้ร่วงรุ้งตลาดข้อความ Whether you are talking to someone in person or in your marketing materials, your objective is to engage them, to get them thinking about their needs and wants. ไม่ว่าคุณจะพูดคุยกับบุคคลหรือใครบางคนในด้านการตลาดของคุณในเอกสารของคุณมีวัตถุประสงค์ที่จะว่าจ้างให้แก่พวกเขาเพื่อให้ได้รับพวกเขาคิดเกี่ยวกับความต้องการและต้องการ. Do this successfully and they'll soon be wondering how they can't live without your products or services. ทำเช่นนี้ได้สำเร็จและพวกเขาจะไม่ช้าจะสงสัยว่าเขาขาดไม่ได้ของผลิตภัณฑ์หรือบริการ. Your marketing message should be the catalyst to conversation. การตลาดของคุณข้อความควรเร่งไปที่การสนทนา. When you use it a connection should be made between your services and your prospect's needs. เมื่อคุณใช้การเชื่อมต่อควรทำระหว่างบริการของคุณและลูกค้าของคุณต้องการ. If you had a brilliant marketing message that resonated with your prospects wants and needs you'd have more and more qualified prospects contacting you and more and more business. หากคุณมีร่วงรุ้งตลาดข้อความที่ resonated กับลูกค้าต้องการและความต้องการที่คุณต้องการได้มากขึ้นเป้าหมายที่ผ่านการรับรองติดต่อคุณและเพิ่มมากขึ้นธุรกิจ. Does your current marketing message: ของคุณในปัจจุบันตลาดข้อความ: - Tell people what you do? - คนบอกสิ่งที่คุณทำอย่างไร - Start a conversation? - เริ่มต้นการสนทนา? - Create a perception of need? - สร้างทัศนคติของต้องการ? My marketing message is, "helping small business owners attract more clients and be more successful". ของฉันตลาดข้อความ "ที่ช่วยธุรกิจขนาดเล็กเจ้าของดึงดูดลูกค้ามากขึ้นและประสบความสำเร็จ". When I use it I get one of two responses. เมื่อฉันใช้ที่ฉันได้รับหนึ่งในสองคำตอบ. If I'm talking to someone who isn't a small business owner, they usually want to know how I do what I do. หากฉันพูดคุยกับบุคคลอื่นที่ไม่ใช่เจ้าของธุรกิจขนาดเล็กก็มักจะต้องการทราบว่าฉันสิ่งที่ฉันกระทำ. If the person is a small business owner they want to learn how I can help them and I'm on my way to converting a prospect into a client. หากบุคคลที่เป็นเจ้าของธุรกิจขนาดเล็กที่ต้องการเรียนรู้วิธีที่ฉันสามารถช่วยเหลือพวกเขาและฉันบนวิธีการแปลงของฉันมีโอกาสเป็นลูกค้า. If you want to attract more prospects and grow your business, the first step is to create a brilliant marketing message, one you can use in the elevator, on your business card, on your web site and in your voice mail message. หากคุณต้องการดึงดูดลูกค้าและการพัฒนาธุรกิจของท่านในขั้นแรกคือการสร้างร่วงรุ้งตลาดข้อความหนึ่งที่คุณสามารถใช้ในบันไดเลื่อนในธุรกิจของคุณบัตรบนเว็บไซต์ของคุณและเสียงของคุณในข้อความอีเมล. It is not easy to describe all you do in a sentence or two. มันไม่ใช่เรื่องง่ายที่จะอธิบายสิ่งที่คุณทำในประโยคหรือสอง. Capture the essence of who you serve, the problems you solve and the solutions you provide and you'll have a brilliant marketing message. จับที่เค้าของผู้ที่คุณให้บริการที่คุณแก้ปัญหาและการแก้ปัญหาให้คุณและคุณจะมีร่วงรุ้งตลาดข้อความ. Don't let your current marketing message hold you back. อย่าให้การตลาดในปัจจุบันของคุณข้อความถือคุณกลับ. Make sure you have one that works as a key to attracting attention, engaging prospects and opening the door to new business. - 2004 © In Mind Communications, LLC. ตรวจสอบให้แน่ใจว่าคุณมีหนึ่งที่เป็นกุญแจเพื่อดึงดูดความสนใจ, น่ารักลูกค้าและเปิดประตูเพื่อธุรกิจใหม่. - 2004 © ในใจสื่อสาร, LLC. All rights reserved. สงวนลิขสิทธิ์. =================== =================== The author, Marketing Coach, Charlie Cook, helps independent professionals and small business owners attract more clients and increase their earnings with the 5 Principles of Highly Effective Marketing. Sign up to receive the Free Marketing Guide and the 'More Business' newsletter, full of practical tips you can use at http://www.charliecook.net ผู้เขียนการตลาดรถโค้ช, Charlie Cook, ช่วยอิสระอาชีพและธุรกิจขนาดเล็กเจ้าของดึงดูดลูกค้าและเพิ่มพวกเขาได้กระทำไว้กับ 5 หลักการตลาดที่มีประสิทธิภาพสูง. ลงทะเบียนเพื่อรับฟรีตลาดคู่มือและ 'เพิ่มเติมธุรกิจ' จดหมายข่าวเต็มเคล็ดลับการปฏิบัติที่คุณสามารถใช้ที่ http://www.charliecook.net ARE YOU MARKETING TO YOUR POTENTIAL?
by Charlie Cook
Many small business owners struggle to grow their businesses only to find themselves stuck in a morass of marketing, management and delivery tasks. As your business becomes more complex and time consuming, the original vision of the business usually changes or gets lost, and it can become increasingly difficult to define and implement a marketing strategy that helps you achieve your business potential. As a marketing coach I have many small business clients whose marketing is going nowhere because they haven't clearly identified where they want to take their business/what they want their business to be/ and what role they want to play in it. Whether you want to take your business to the next level or are just starting out, to be more successful at marketing you need to regularly clarify what you want your business to be and what your role in it is or should be. In order to develop a marketing strategy and plan that works for you, you need to first clarify: - What are your business passions and strengths - How do you want to spend your time - What work tasks you enjoy - What type of business you want to create DEFINE YOUR BUSINESS PASSIONS AND STRENGTHS The energy, determination and persistence it takes to build a business only makes sense if you are doing something you love - or that at least gives you great satisfaction. What do you enjoy doing the most? What are you happy doing day in and day out? What are your Strengths? Identify your business passion, and then examine your strengths within that passion. How can you leverage your interest and knowledge to become a sought after expert in your field? Say you love skiing and want to make a living in that industry, which you know well. Are you going to run a ski shop, be a ski instructor, or become a skiing guru, sought after by thousands, with your simple and innovate teaching techniques? Which aspects of your passion suit your expertise and experience? How can you build a business around them? SET GOALS FOR HOW YOU WANT TO SPEND YOUR TIME Personality and interests vary. Some small business owners have a passion for hands on delivery, others enjoy focusing on growing their business and coordinating the delivery of products and services. Some can't stand being stuck in an office all day; others would prefer never to talk to a client or customer. What aspects of your business are you good at and which do you want to develop further? Use the following questions to help you clarify how you want to spend your week. - Do you like being in charge of marketing, operations or service delivery? - Are you an educator, do you love sharing what you know or do you like inventing new products people can use without your involvement? Or both? - Do you prefer managing the business and delegating daily tasks to others? - Do you like to travel or prefer to work from an office or at home? - How important is flexibility in scheduling and work location? - Do you want to work less and earn the same? - Do you want to work part time or do you love your work so much that you could do it seven days a week? - Do you want to structure your work so it is more satisfying? CLARIFY THE TASKS YOU ENJOY We all like and dislike specific activities, excel at some and are better off delegating certain tasks to others. Clarifying what you like and dislike is essential to then defining the strategies and structures you need to create a more satisfying work environment. - Do you enjoy coming up with new products? - Do you enjoy selling your services and products? - Do you like to write or prefer public speaking? - Or both? - Is the phone your communication tool of preference? - Do you prefer to use email for most of your communication? - Do you enjoy public speaking and sharing your ideas? - Do you enjoy following up with employees to make sure they've done agreed on tasks? SPECIFY THE TYPE OF BUSINESS YOU WANT TO CREATE What have the answers to the questions above told you about your business and your role in it? Depending on the services and products you provide, does your business need additional staff, facilities, technology, geographic presence, or capital? Would you prefer to be a successful one person business/sole proprietor? Would you like to grow your business to include five to fifty employees? Will profit or passion be the driving force? Or both? Are your markets local, regional, national or international? Answer these questions to define your business goals and your role in your business' growth. Once you have a clear and current idea of where you are going, you can define a marketing strategy to get there, to achieve your business potential. 2004 ฉ In Mind Communications, LLC. All rights reserved. ================= The author, Marketing Coach, Charlie Cook, helps independent professionals and small business owners attract more clients and increase their earnings with the 5 Principles of Highly Effective Marketing. Sign up to receive the Free Marketing Guide and the 'More Business' newsletter, full of practical tips you can use at http://www.charliecook.net


คุณตลาดที่มีศักยภาพของคุณ?
by Charlie Cook โดย Charlie Cook
Many small business owners struggle to grow their businesses only to find themselves stuck in a morass of marketing, management and delivery tasks. เจ้าของธุรกิจขนาดเล็กจำนวนมากฟันฝ่าในการขยายธุรกิจของพวกเขาเท่านั้นที่จะพบพวกเขาจมอยู่ในปลักการตลาดการจัดการและการส่งมอบงาน. As your business becomes more complex and time consuming, the original vision of the business usually changes or gets lost, and it can become increasingly difficult to define and implement a marketing strategy that helps you achieve your business potential. เนื่องจากธุรกิจของคุณจะกลายเป็นเพิ่มเติมที่ซับซ้อนและเสียเวลาในการ, ต้นฉบับวิสัยทัศน์ของธุรกิจมักจะได้รับการเปลี่ยนแปลงหรือสูญหายและจะเป็นยากยิ่งขึ้นเพื่อกำหนดวิธีการและกลยุทธ์ทางการตลาดที่ช่วยให้คุณบรรลุเป้าหมายทางธุรกิจของคุณศักยภาพ. As a marketing coach I have many small business clients whose marketing is going nowhere because they haven't clearly identified where they want to take their business/what they want their business to be/ and what role they want to play in it. ในฐานะที่เป็นตลาดโค้ชฉันมีลูกค้าธุรกิจขนาดเล็กซึ่งเป็นตลาดจะไม่มีที่ไหนเลยเนื่องจากพวกเขาได้ไม่ชัดเจนระบุที่พวกเขาต้องการทางธุรกิจ / สิ่งที่พวกเขาต้องการทางธุรกิจที่จะ / บทบาทและสิ่งที่พวกเขาต้องการเล่นใน. Whether you want to take your business to the next level or are just starting out, to be more successful at marketing you need to regularly clarify what you want your business to be and what your role in it is or should be. ไม่ว่าคุณต้องการนำธุรกิจของคุณต่อไปในระดับหรือเป็นเพียงเริ่มออกให้ละเอียดมากขึ้นให้การตลาดประสบความสำเร็จที่คุณจำเป็นต้องประจำแจงสิ่งที่คุณต้องการทางธุรกิจของคุณเป็นสิ่งที่ของคุณและบทบาทในการมีหรือควรจะ. In order to develop a marketing strategy and plan that works for you, you need to first clarify: ในการพัฒนากลยุทธ์การตลาดและวางแผนที่ทำงานสำหรับคุณคุณจะต้องแจกแจงแรก: - What are your business passions and strengths - อะไรคือความสนใจธุรกิจของคุณและจุดแข็ง - How do you want to spend your time - อย่างไรที่คุณต้องการใช้เวลาของคุณ - What work tasks you enjoy - จะเกิดอะไรขึ้นคุณจะสนุกกับการทำงานงาน - What type of business you want to create - จะเกิดอะไรขึ้นประเภทธุรกิจที่คุณต้องการสร้าง DEFINE YOUR BUSINESS PASSIONS AND STRENGTHS กำหนดความสนใจธุรกิจของคุณและจุดแข็ง The energy, determination and persistence it takes to build a business only makes sense if you are doing something you love - or that at least gives you great satisfaction. พลังงานการกำหนดและติดตาก็จะสามารถสร้างธุรกิจเท่านั้นทำให้รู้สึกถ้าคุณกำลังทำสิ่งที่คุณรัก - หรือที่ช่วยให้คุณอย่างน้อยใหญ่ความพึงพอใจ. What do you enjoy doing the most? อะไรคุณจะสนุกกับการทำอะไรมากที่สุด? What are you happy doing day in and day out? อะไรที่คุณยินดีทำวันและวันออก? What are your Strengths? จุดแข็งของคุณคืออะไร? Identify your business passion, and then examine your strengths within that passion. ระบุธุรกิจของคุณกิเลสและจุดแข็งของคุณแล้วตรวจสอบภายในที่กิเลส. How can you leverage your interest and knowledge to become a sought after expert in your field? วิธีที่คุณสามารถพลังของคุณสนใจและความรู้ในการเป็นปรารถนาหลังจากที่ผู้เชี่ยวชาญของท่านในฟิลด์? Say you love skiing and want to make a living in that industry, which you know well. จงกล่าวเถิดคุณรักสกีและต้องการให้มีการใช้ชีวิตในอุตสาหกรรมที่ซึ่งคุณรู้ดี. Are you going to run a ski shop, be a ski instructor, or become a skiing guru, sought after by thousands, with your simple and innovate teaching techniques? คุณจะรันสกีร้านสกีเป็นอาจารย์หรือเป็นสกีผู้นำศาสนาฮินดู, ปรารถนาหลังจากโดยพัน, กับง่ายๆและแหวกแนวสอนเทคนิค? Which aspects of your passion suit your expertise and experience? ลักษณะใดของกิเลสเหมาะสมชำนาญและประสบการณ์ของคุณ? How can you build a business around them? วิธีที่คุณสามารถสร้างธุรกิจรอบๆพวกเขา? SET GOALS FOR HOW YOU WANT TO SPEND YOUR TIME ตลาดหลักทรัพย์เป้าหมายสำหรับวิธีที่คุณต้องการใช้เวลาของคุณ Personality and interests vary. บุคลิกภาพและความสนใจแตกต่างกัน. Some small business owners have a passion for hands on delivery, others enjoy focusing on growing their business and coordinating the delivery of products and services. บางเจ้าของธุรกิจขนาดเล็กมีรักมือในการนำเสนออื่นสนุกกับเน้นการเติบโตของธุรกิจและประสานงานการส่งมอบผลิตภัณฑ์และบริการ. Some can't stand being stuck in an office all day; others would prefer never to talk to a client or customer. บางคนไม่สามารถยืนการติดอยู่ในสำนักงานทั้งหมดวันอื่นๆจะไม่ชอบการพูดกับลูกค้าหรือลูกค้า. What aspects of your business are you good at and which do you want to develop further? อะไรลักษณะของธุรกิจคุณที่ดีและที่คุณต้องการในการพัฒนาเพิ่มเติม? Use the following questions to help you clarify how you want to spend your week. ใช้คำถามต่อไปนี้เพื่อช่วยให้คุณสามารถแจกแจงวิธีที่คุณต้องการใช้จ่ายของคุณสัปดาห์. - Do you like being in charge of marketing, operations or service delivery? - คุณชอบที่จะดำรงตำแหน่งการตลาด, การดำเนินงานหรือบริการ? - Are you an educator, do you love sharing what you know or do you like inventing new products people can use without your involvement? - ท่านมีการศึกษา, คุณรักแบ่งปันสิ่งที่คุณรู้หรือกระทำที่คุณต้องการ inventing ผลิตภัณฑ์ใหม่ๆคนสามารถใช้โดยมีส่วนร่วมของคุณ? Or both? หรือทั้งสอง? - Do you prefer managing the business and delegating daily tasks to others? - คุณชอบจัดการธุรกิจและ delegating งานประจำวันให้ผู้อื่น? - Do you like to travel or prefer to work from an office or at home? - คุณต้องการเดินทางหรือชอบจากสำนักงานทำงานหรือที่บ้าน? - How important is flexibility in scheduling and work location? - วิธีที่สำคัญคือความยืดหยุ่นในการกำหนดเวลาการทำงานและตำแหน่งได้อย่างไร - Do you want to work less and earn the same? - คุณต้องการในการทำงานน้อยลงและได้เดียวกัน? - Do you want to work part time or do you love your work so much that you could do it seven days a week? - คุณต้องการทำงานส่วนเวลาหรือคุณรักงานของคุณเพื่อให้มากที่คุณสามารถทำมันเจ็ดวันต่อสัปดาห์? - Do you want to structure your work so it is more satisfying? - คุณต้องการโครงสร้างการทำงานของคุณดังนั้นจึงมีความทำให้สมปรารถนา? CLARIFY THE TASKS YOU ENJOY อรรถาธิบายงานคุณจะสนุกกับการ We all like and dislike specific activities, excel at some and are better off delegating certain tasks to others. เราทั้งหมดชอบและไม่ชอบเฉพาะกิจกรรมแก่กล้าบางและมีดี delegating บางงานอื่น. Clarifying what you like and dislike is essential to then defining the strategies and structures you need to create a more satisfying work environment. ชี้แจงสิ่งที่คุณชอบและไม่ชอบเป็นที่จำเป็นจากนั้นเพื่อกำหนดกลยุทธ์การและโครงสร้างที่คุณจำเป็นต้องสร้างขึ้นทำให้สมปรารถนาทำงานสิ่งแวดล้อม. - Do you enjoy coming up with new products? - คุณสนุกกับการมากับผลิตภัณฑ์ใหม่ๆ? - Do you enjoy selling your services and products? - คุณสนุกกับการขายบริการและผลิตภัณฑ์ของคุณ? - Do you like to write or prefer public speaking? - คุณต้องการเขียนหรือชอบพูดสาธารณะ? - Or both? - หรือทั้งสอง? - Is the phone your communication tool of preference? - โทรศัพท์ของคุณเป็นเครื่องมือสื่อสารของการตั้งค่า? - Do you prefer to use email for most of your communication? - คุณต้องการใช้อีเมลสำหรับส่วนมากของการสื่อสารของคุณ? - Do you enjoy public speaking and sharing your ideas? - คุณสนุกกับประชาชนพูดและแบ่งปันความคิดของคุณ? - Do you enjoy following up with employees to make sure they've done agreed on tasks? - คุณสนุกกับการต่อไปนี้กับพนักงานเพื่อให้แน่ใจว่าได้กระทำตกลงงาน? SPECIFY THE TYPE OF BUSINESS YOU WANT TO CREATE ระบุประเภทธุรกิจคุณต้องการสร้าง What have the answers to the questions above told you about your business and your role in it? สิ่งที่มีคำตอบคำถามข้างต้นบอกคุณเกี่ยวกับธุรกิจของคุณและบทบาทของคุณในมันได้หรือไม่ Depending on the services and products you provide, does your business need additional staff, facilities, technology, geographic presence, or capital? ขึ้นอยู่กับบริการและผลิตภัณฑ์ที่คุณให้ธุรกิจของคุณจะต้องเพิ่มเติมบุคลากรสิ่งอำนวยความสะดวกเทคโนโลยีภูมิศาสตร์ต่อหน้าหรือทุน? Would you prefer to be a successful one person business/sole proprietor? คุณชอบที่จะประสบความสำเร็จหนึ่งบุคคลธุรกิจ / เจ้าของแต่เพียงผู้เดียว? Would you like to grow your business to include five to fifty employees? คุณต้องการที่จะพัฒนาธุรกิจของท่านเพื่อรวมห้าถึงห้าสิบพนักงาน? Will profit or passion be the driving force? จะกำไรหรือกิเลสเป็นแรงผลักดัน? Or both? หรือทั้งสอง? Are your markets local, regional, national or international? ของตลาดท้องถิ่นภูมิภาคประเทศหรือต่างประเทศ? Answer these questions to define your business goals and your role in your business' growth. คำตอบคำถามเหล่านี้เพื่อกำหนดธุรกิจของคุณและเป้าหมายของคุณบทบาทในธุรกิจของคุณ 'เติบโต. Once you have a clear and current idea of where you are going, you can define a marketing strategy to get there, to achieve your business potential. เมื่อคุณมีความชัดเจนและปัจจุบันแนวคิดที่คุณจะสามารถกำหนดกลยุทธ์ด้านการตลาดเพื่อรับนั้นเพื่อให้บรรลุศักยภาพธุรกิจของคุณ. 2004 © In Mind Communications, LLC. © 2004 ในใจสื่อสาร, LLC. All rights reserved. สงวนลิขสิทธิ์. ================= ================= The author, Marketing Coach, Charlie Cook, helps independent professionals and small business owners attract more clients and increase their earnings with the 5 Principles of Highly Effective Marketing. Sign up to receive the Free Marketing Guide and the 'More Business' newsletter, full of practical tips you can use at http://www.charliecook.net ผู้เขียนการตลาดรถโค้ช, Charlie Cook, ช่วยอิสระอาชีพและธุรกิจขนาดเล็กเจ้าของดึงดูดลูกค้าและเพิ่มพวกเขาได้กระทำไว้กับ 5 หลักการตลาดที่มีประสิทธิภาพสูง. ลงทะเบียนเพื่อรับฟรีตลาดคู่มือและ 'เพิ่มเติมธุรกิจ' จดหมายข่าวเต็มเคล็ดลับการปฏิบัติที่คุณสามารถใช้ที่ http://www.charliecook.net

ไม่มีความคิดเห็น: